Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pinacolada | użytkownik

imię i nazwiskoM. B. adresMiasto w Polsce zarejestrowany30.08.2006 @13:09:35 ostatnio na stronie23.12.2015 @10:04:30



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwmyspac.com/maricolada Gadu-Gadu4159157
digarty83 komentarze214 posty na forum1

komputer / sprzęt
Nikon d90, ps7, akwarelki

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~cracku    03.12.2007 @20:46:37
nie ma za co, masz kilka ciekawych fotek
_______
W życiu piękne są tylko chwile....
~pimmp    10.06.2007 @18:27:23
raz bylem na slowacji - piekny kraj

(bylem gdzies tam gdzie sa te fajne cieplutkie wody:P)
~amadeuo    09.06.2007 @19:36:56
no zdarza się bardzo często
_______
i co bananie?
~Aniucha    08.06.2007 @20:58:15
a myslisz ze ja chcilam???, ogolnie nigdy nie chcialam grzywki, tylko mi cos po prostu odbilo, poszlam, wzielma nozyczki i ciach! i potem stalam z 2 h przed lustrem i wycinalam zeby to ajkos normlanie wygladało, a mialm pisac wtedy prace licnecj. i w ogole, uczyc sie i takie tam, ale wszytko lepsze niz jakies ksiazki o finasach a potem pradu nie bylo to mialm przyanjemniej wymowke, bo komp mi nie dzialał
~Aniucha    08.06.2007 @20:55:02
ta ta, no nie wiem, wyszla tak sobie, jak nie wyprostuje to sie tragicznie wywyija, a pokaz Twoją
~Aniucha    08.06.2007 @18:28:55
haha, sesja na nas bardzo zle wplywa! i nauka! dlatego sesji mowimy zdecydowane NIE! a grzywkom TAK! ale juz zaluje ze ja obcielam denerwuje mnie i sie nie uklada :/
~pimmp    02.06.2007 @21:24:57
a Raczkowwski jest masakraa:D
~pimmp    02.06.2007 @21:20:31
a to skad jestes?
~pimmp    02.06.2007 @20:43:58
dikuje:D

nie wiem jak sie to pisze:P

a życie aż tak skomplikowane? nieee
~sadmadman    31.05.2007 @22:05:54
jejujeju dziękuje
_______
Amelii wolno żyć marzeniami i zamykać się w sobie.
Każdy ma niezbywalne prawo do zmarnowania sobie życia.

http://www.aleksandrazaborowska.com
~krasz    30.05.2007 @20:56:51
masz śliczną piosenke na majspejsie.
masz także świetny aparat a robisz zdjęcia bardzo kiepskie jakościowo ...
popracuj nad tym!!!!!!!!!
pozdrawiam
~kr
~slitmen    18.05.2007 @12:15:33
metafora taka
~sleppy    17.05.2007 @20:07:24
A ja się nie przejmuję. Tu i tak podoba mi się :D
_______
Życie to sztuka wyboru... i w tym cały problem
~mijama    17.05.2007 @18:06:46
ty naprawdę jesteś czeszka! ;D wow ;D
_______
'oceniaaaaj mnieeeeeeeee niech jad strumieniami leje sieeeee'
~kali555    17.05.2007 @18:00:44
wie pani , ja nie znam na takich rzeczach
~dah14    17.05.2007 @17:47:34
poobserwuje co?
~seriousdoll    17.05.2007 @17:20:53
dziękować!
_______
bez pretensji .
~kali555    16.05.2007 @10:08:47
no ten czeski niby taki podobny ale rozumię tylko 50 procent
~kali555    15.05.2007 @21:39:06
ale sobie pani wybrała pracę no , no przypomina bo ma przypominać heh
~JAkrss    14.05.2007 @16:22:14
jej!
ja wiem ze sllowenki su piekne
ale ja poterbujem taki czat gde sa wiela howori
kcem len skusat ci to pochupim
jak nekto richlo klika
~JAkrss    14.05.2007 @16:16:20
dieki!
a prawda ze bylo to wiela rokou temu:D
a skusim te stranky
mozno mnie porozumiu inny:D:D
~JAkrss    13.05.2007 @15:19:10
robil som tu to w slowenskey firme
a tedy som howoril prawie perfert
ale pisat som sa nie nauczyl
to je widiet:D:D
mozes mi poslat nejaku linku na slowenski czat??
ne mogem takowego najst;(
albo je to u was nie popularne jako u nas?
~JAkrss    13.05.2007 @00:54:37
hehe
a to zwiedawe
bo i ja howorim po slowenski
ale juz som wiela zabudol
~mundaya    25.04.2007 @12:30:15
powodzenia
~gds    24.04.2007 @15:26:01
marek raczkowski robi super komiksy masz racje (na digarcie pewnie by mial mistrza :D) niezamaco oczywiscie...
Poprzednia strona 1 2 3 4 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)



© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt